ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉS FELTÉTELEK

hatályos 2022.január 01-től

1. Információ

1.1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Royalmozaik Pool & Home Kft (a továbbiakban: ROYALMOZAIK) valamennyi, a www.medenceburkolatok.hu honlapon (a továbbiakban: Webáruház) elérhető és megvásárolható termékére érvényesek.

1.2. A jelen ÁSZF a Webáruház által, a www.medenceburkolatok.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF minden jogügyletre (vásárlásra) vonatkozik, amelyre vonatkozóan a Szerződés a Webáruházon keresztül kerül megkötésre (a továbbiakban: a Szerződés).

1.3. A Webáruház használatához szükséges egyéb tájékoztatást, amelyet a jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon a következő linkeken elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják (Adatkezelési Tájékoztató). A Webáruházon keresztül kötött Szerződés nem minősül írásbelinek, azt a ROYALMOZAIK nem iktatja, így az utólag nem lesz hozzáférhető.

1.4. A Webáruház használatával, valamint a regisztrációval a Vásárló tudomásul veszi, elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

2. A Webáruház üzemeltetőjének adatai

A Szerződést a Vásárló a ROYALMOZAIK-kal köti meg, amelynek adatai a következők:

Üzemeltető:

Royalmozaik Pool & Home Kft

1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10.

Adószám: 24101662-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-990518

WEBÁRUHÁZ Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-30-845-47-70

Munkanapokon: (hétfő, kedd, szerda): 11.00-17.00

                            csütörtök: 13.00-19.00

                            péntek: 09.00-15.00

E-mail: rendeles@royalmozaik.hu

Postacím: 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10.

ROYALMOZAIK szakáruház: 1119 Budapest, Csurgói út 15.

 

3. A Szerződés megkötésével kapcsolatos Általános Információk

3.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.medenceburkolatok.hu weboldalon található, elektronikus Webáruházon keresztül történik.

3.2. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

3.3. Vásárlói kör meghatározása: A Webáruházban ajánlott termékek értékesítése kizárólag Fogyasztók (azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) részére, valamint olyan gazdasági társaságok és egyéb szervezetek részére történik, akik a termékeket végfelhasználóként vásárolják meg.

3.4. A Szerződést kizárólag magyar nyelven lehet kötni.

3.5. A Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, akár regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, amelyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

3.6. A megrendelni kívánt termék vagy szolgáltatás részletes jellemzőiről, áráról, valamint a szállítás díjáról, időtartamáról és feltételeiről a Vásárló a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. A termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a webáruházban a termékek mellett található részletes leírás tartalmazza. A Vásárló kérheti, hogy a termékre vonatkozó használati útmutatót, amennyiben rendelkezésre áll, elektronikus úton a megrendelés előtt is küldjük meg, amennyiben e kérését a Webáruház Ügyfélszolgálatának 2. pontban rögzített valamely elérhetőségén a Vásárló jelzi.

3.7. Amennyiben a Webáruházban található bármely termékkel vagy a Szerződés megkötésének folyamatával kapcsolatban bármely további kérdése merül fel kérjük, forduljon a Webáruház Ügyfélszolgálatához a 2. pontban rögzített elérhetőségek valamelyikén.

3.8. A ROYALMOZAIK fenntartja jogát arra, hogy a Webáruházban megrendelhető termékeinek árát megváltoztathassa, ugyanakkor a Webáruházban mindig az aktuálisan érvényes ár kerül feltüntetésre, és az esetleges módosítás csak a Webáruházban való megjelenéssel együtt lép hatályba. Az ár esetleges módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja, így az online bankkártyával, banki előreutalással, utánvéttel történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén sem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

3.9. Amennyiben annak ellenére, hogy a ROYALMOZAIK a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti szakmai gondossággal (a továbbiakban: Szakmai Gondosság) jár el – például esetleges rendszerhiba vagy egyéb kimaradás miatt – hibás ár kerül a Webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, például a termék közismert, általános piaci értékétől jelentősen eltérő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a ROYALMOZAIK nem köteles a terméket a téves áron szállítani, hanem felajánlhatja a tényleges áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Ha bármely okból, Szakmai Gondossága ellenére a ROYALMOZAIK mégis elfogadta volna a hibásan feltüntetett árra szóló megrendelést, úgy jelen ÁSZF 5.6 pontja értelmében a hibás ár felismerését követően a ROYALMOZAIK jogosult a szerződés teljesítésétől elállni, melyről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatja.

3.10. A ROYALMOZAIK a Webáruházon keresztül küldött megrendelést csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul valós adatokat megadva kitölti. (Ha a Vásárló valamelyik mezőt hibásan vagy hiányosan tölti ki, hibaüzenetet kap a rendszertől.)

4. A megrendelés folyamata

4.1. Regisztráció

4.1.1. A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, azaz regisztráció nélkül is rendelhetőek a termékek.

4.1.2. A Vásárló a Weboldalon történő  minden egyes rendelésének elküldésével a megrendelés elküldésével egyidejűleg (az erre vonatkozó szövegdoboz kipipálásával) kifejezetten kijelenti, hogy jelen ÁSZF hatályos változatát és az Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul. Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy az ÁSZF regisztrációkor vagy Szerződéskötéskor hatályos változatának nem megfelelő ismeretéből eredő károkért a ROYALMOZAIK nem felel.

4.1.3. Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az Webáruház Ügyfélszolgálatának küldött e-mail-üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a ROYALMOZAIK 72 órán belül gondoskodik a regisztráció törléséről.

4.2. A megrendelés

4.2.1. A Webáruházban megjelenített termékek vételára magyar forintban (Ft), bruttó értéken kerül feltüntetésre, mely a mindenkori általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazza. A termék bruttó ára a csomagolás költségét tartalmazza. Ezúton is felhívjuk a Vásárló figyelmét, hogy amennyiben a termék eladási ára és egységára között (például négyzetméter esetén a termék számolható méretei és eladási ára alapján jól látható eltérés) a ROYALMOZAIK Szakmai Gondossága ellenére is aránytalanság áll fent, úgy ez esetben jelen ÁSZF 5.6 pontja alapján a szerződéstől a ROYALMOZAIK jogosult elállni, azaz a visszaigazolt megrendelést sem köteles teljesíteni.

Felhívjuk továbbá a Vásárló figyelmét arra is, hogy elvétve ugyan, de lehetséges, hogy a ROYALMOZAIK Szakmai Gondossága ellenére a Webáruházban egy termék ára hibásan kerül feltüntetésre. Ha a hasonló termékek szokásos ára, vagy értéke alapján feltételezhető, hogy a Webáruházban megjelölt ár hibás, úgy kérjük a Vásárlót, hogy vegye fel a megrendelés leadása előtt a kapcsolatot a ROYALMOZAIK, hogy meggyőződjön arról, hogy a Webáruházban megjelölt ár nem hibás-e. Felhívjuk a Vásárló figyelmét arra is, hogy ha a Webáruházban egy termék ára hibásan került feltüntetésre, úgy ez esetben jelen ÁSZF 5.6 pontja alapján a szerződéstől a ROYALMOZAIK jogosult elállni, azaz a visszaigazolt megrendelést sem köteles teljesíteni.

4.2.2. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás, nagy méretű,  nehéz ( 10 kg feletti, tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható) tárgyak esetén a rakodás költségét. A kiszállítási költséget a rendelés menete közben tudja ellenőrizni, amely függ a vásárolni kívánt terméktől (méret, súly), a vásárolt mennyiségtől és a szállítási távolságtól (zónák). A teljes rendelés kiszállítási költsége eltérhet az egyes termékeknél szereplő szállítási költségtől, mivel a szállítási költség függ a teljes Kosár tartalmától és értékétől.

4.2.3. A Vásárló a kiválasztott, megvásárolni kívánt termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba” gomb használatával tudja a terméket virtuális Kosarába helyezni.

4.2.4. A megvásárolni kívánt mennyiséget a „Kosárba” gomb felett található számmező módosításával tudja beállítani.

4.2.5. Amikor a terméket Kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, ami tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális Kosarába, és ezen a felületen választhat, hogy tovább folytatja-e a vásárlást a Webáruházban („Vásárlás folytatása”) vagy befejezte a termékek kiválasztását és elkezdi a megrendelés folyamatát a „Kosárhoz” gombra kattintva.

4.2.6. Ha a „Vásárlás folytatása” lehetőséget választotta, akkor a Kosár tartalmát bármikor ellenőrizheti az egérmutató Kosár ikonra való húzásával, egy felugró ablak segítségével. E felugró ablakban a „Pénztár” feliratra kattintva juthat el virtuális Kosarához, és kezdheti el a megrendelés folyamatát.

4.2.7. Ha a fentiek szerint a „Kosárhoz” vagy a „Pénztár” lehetőséget választotta, akkor megjelenik a Kosár tartalma, ahol leellenőrizheti Kosarának tartalmát. A Kosár oldalon módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a Kosárból.

4.2.8. A kosárba belépve tudja a fizetési, illetve átvételi módot kiválasztani. A szállítási vagy átvételi mód kiválasztásánál kerül feltüntetésre az egyes szállítási módok teljes megrendelésre vonatkoztatott díja. Több kosaras megrendelésnél az adott kosár díja jelenik meg.

4.2.9. A számlázási és szállítási adatok megadását követően a kívánt fizetési módot kell kiválasztania a rendelkezésre álló lehetőségek közül, majd a „Tovább” feliratra kell kattintani.

4.2.10. Ezt követően megjelenik a rendelés összesítése, ahol a megrendelésének adatait a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti, illetve a „Szerkesztés” gombbal módosíthatja. Szerkesztés során terméket törölhet a Kosárból az „Eltávolítás” gombra kattintva, továbbá mennyiséget módosíthat.

4.2.11. A Vásárló az adatbeviteli hibákat a megrendelés folyamata során bármikor javítani tudja visszakattintva a módosítandó menüpontra.

4.2.12. Amennyiben a Vásárló az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával véglegesítette, és a „Rendelés elküldése" gombra rákattintott, akkor megrendelést ad le, amely a Vásárló részéről ajánlatnak minősül, és ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a ROYALMOZAIK a Vásárló ajánlatát elfogadta, és a Szerződés létrejönne.

4.2.13.  A ROYALMOZAIK a megrendelésre vonatkozó összes adatot titkosított adatbázisban, harmadik fél számára nem elérhető módon tárolja. A rendszer működése érdekében a felhasználó számítógépén „cookie”-k kerülnek letárolásra.

4.2.14. A ROYALMOZAIK adatvédelmi és biztonsági megfontolásokból csak a megrendelésben rögzített elérhetőségeken keresztül jogosult a Vásárlóval kommunikálni.

4.2.15. Házhoz szállítás megrendelése esetén a Vásárló által megadott szállítási cím a megrendelés elküldését követően csak a kiszállítás megkezdését megelőzően módosítható

4.2.16. Amennyiben az elküldött megrendelésében szereplő adatokban hibát észlel, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a ROYALMOZAIK Ügyfélszolgálatával.

4.2.17.Az üzleteinkben bonyolódó kiskereskedelmi értékesítés során értékesített termékek listáját a nap végén egyeztetjük a webáruházunkban rendelkezésre álló készlettel. Az ebből adódó esetleges készlethiányért felelősséget nem vállalunk, termékeink a készlet erejéig állnak rendelkezésre. A nem teljesíthető rendeléseket töröljük, erről a megrendelőnek e-mailben értesítést küldünk.

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, a Szerződés létrejötte

5.1. A Vásárló által elküldött megrendelés megérkezését a ROYALMOZAIK automatikus „Rendelés visszaigazolás” e-mail útján megerősíti a Vásárló részére. A „Rendelés visszaigazolás” e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, a szállítási és esetleges rakodási költséget és a fizetendő végösszeget.

5.2. A „Rendelés visszaigazolás” egy automatikus e-mail, azaz egy elektronikus tértivevény. Ez az elektronikus tértivevény nem jelenti a Vásárló megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy megrendelése beérkezett a ROYALMOZAIK-hoz. Megrendelésének ROYALMOZAIK-hoz történő beérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.

5.3. Ha a Vásárló a „Rendelés visszaigazolás” e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát észlel, azt a „Rendelés visszaigazolás” e-mail beérkezését követő 24 órán belül jeleznie kell a Webáruház Ügyfélszolgálatánál, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. E határidő elteltét követően a megrendelést visszaigazoló e-mailt a ROYALMOZAIK akként tekinti, hogy az abban foglalt adatok maradéktalanul helytállóak és a Vásárló által nem kifogásoltak.

5.4. A ROYALMOZAIK a Vásárló ajánlatát (megrendelését) külön elfogadó, „Megrendelés visszaigazolása” e-mail útján fogadja el, megrendeléstől számított 48 órán belül. (kivéve ha ünnepnapokon munkaszüneti napokon érkezik a megrendelés. Ilyenkor a megrendelés napját követő első munkanaptól kezdődő 48 órára vonatkozik) A Szerződés akkor jön létre, amikor az ajánlat ROYALMOZAIK általi elfogadásáról szóló „Megrendelés visszaigazolás” e-mail Vásárló e-mail fiókjába megérkezik. Ebben az emailben illetve díjbekérőben az eredeti megrendeléshez képest változhatnak az adatok, hiszen csak bontatlan dobozolási egységeket tud értékesíteni a ROYALMOZAIK.

5.5. Amennyiben a ROYALMOZAIK Szakmai Gondossága ellenére a megküldött „Megrendelés visszaigazolás” e-mailben szereplő egy vagy több termék szállítása nem lehetséges, a ROYALMOZAIK jogosult ezen termékek szállításától elállni. Elállás esetén a ROYALMOZAIK köteles az adott termék(ek)re vonatkozó kifizetett vételárat visszatéríteni, ezen felül semmilyen kártérítési kötelezettsége nincsen.

5.6. Amennyiben a Webáruházban egy termék ára esetlegesen hibásan lett volna feltüntetve és az ilyen árra szóló megrendelést a ROYALMOZAIK Szakmai Gondossága ellenére mégis elfogadja, a ROYALMOZAIK a hibás ár felismerését követően jogosult a szerződés teljesítésétől elállni, melyről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatja.

5.7. A megrendelés elektronikus úton megkötött Szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

6. Megrendelés készleten nem lévő termékek esetében

6.1. Megrendelés elindításához a ROYALMOZAIK előleget kér, melynek összege 50%.

6.2 Személyesen vagy elektronikus úton leadott megrendelésre a ROYALMOZAIK haladéktalanul, de legkésőbb két munkanapon belül visszaigazolást küld, saját készleteinek ellenőrzése, illetve a gyártó információja alapján. A ROYALMOZAIK abban az esetben is köteles tájékoztatni a Megrendelőt a rendelés beérkezéséről, ha a gyártótól 2 napon belül nem érkezik érdemleges válasz, így teljesítési határidőt még nem lehet megadni. A visszaigazolásban a megrendelt áru egész dobozra számított mennyisége, ára és a várható átvételi dátuma szerepelnek. A gyárilag egész dobozban értékesített termékeket a ROYALMOZAIK is csak bontatlan dobozzal értékesíti.

6.3 Egyedi megrendelésű gyártás esetén a rendelést módosítani  a megrendelést követő 2 munkanapon belül lehetséges. Utána a gyárak már nem fogadnak el változtatást. Kérjük, hogy ezért figyeljenek oda a megrendelésükre és a ROYALMOZAIK is minden segítséget megad az esetleges hibák kiküszöbölésére a legutolsó pillanatig, utána viszont változtatást nem fogadunk el.

6.4. Az importált termékeknél, a rendelés törlésére, módosítására legkésőbb a visszaigazolt szállítási határidőt megelőzően 10 munkanappal van lehetőség. 10 napnál kevesebb időtartamon belül a módosítás lehetősége kizárólag az adott külföldi szállító feltételeihez igazodik. Amennyiben a gyártó nem törli vagy módosítja a ROYALMOZAIK által leadott rendelést, a megrendelt áru kamionra kerül és beérkezik a ROYALMOZAIK raktárába.

6.5. ROYALMOZAIK által már megrendelt termékek esetében a megrendelés lemondása után a ROYALMOZAIK jogosult az ebből eredő kárát érvényesíteni. A ROYALMOZAIK a lemondott megrendelési érték 20%-át mint „bánatpénzt” jogosult azonnal kiszámlázni, a fennmaradó 80%-ot 30 napon belül a tényleges kár mértékének megfelelően jogosult számlába állítani.

6.6. A visszaigazoláson szereplő várható szállítási időpont soha nem az áru garantált szállítási időpontja. Gyári beszerzésű termékek esetén a várható beérkezés időpontja sok kívülálló ok miatt változhat (pl.: sztrájk, havazás, lerakodás, hétvégi kamionstop, kamionok szervezése stb.) és nem kérhető számon sem az Eladón, sem a gyáron.

6.7 Amennyiben a ROYALMOZAIK nem tudja tartani a megjelölt szállítási határidőt, és a vevő el kíván állni a vásárlástól, az előleget azonnal visszautaljuk.

 

7. Fizetési módok

7.1 A medenceburkolatok.hu oldalon online bankkártyás fizetés egyenlőre nem lehetséges.

7.2  Megrendelés beérkezését és feldolgozását követően proforma előlegbekérő alapján banki utalással.

7.3. ROYALMOZAIK szaküzletben személyes átvétel során, készpénzben, vagy bankkártyával.

7.4. Kiszállítás esetén csak banki előreutalás fizetési mód lehetséges díjbekérő proforma alapján, amit kollégáink fognak megküldeni.

7.5. Raklapos kiszállítás esetén csak banki előreutalás fizetés lehetséges.

8.Átvételi módok

A Webáruházban történő megrendelések esetén a Vásárló a megrendelt terméket választása szerint a ROYALMOZAIK Szakáruházban személyesen veheti át, vagy a szállítási díj megfizetése ellenében kérheti annak kiszállítását futárszolgálat útján.

8.1. Kiszállítás (futárszolgálattal)

8.1.1. A Webáruházon keresztül leadott megrendelések kiszállításáért a megrendelt termékek típusától, méretétől, súlyától, darabszámától, és a szállítás helyétől függő szállítási díjat kell megfizetni a megrendelt termék(ek) teljes árán felül.

8.1.2. A ROYALMOZAIK – eltérő tájékoztatás hiányában – a készleten lévő termékek kiszállítását a "Megrendelés visszaigazolása" e-mail elküldését követő 2 - 6 munkanapon belül vállalja. A ROYALMOZAIK a megrendeléseket futárszolgálattal (a jelen ÁSZF használatában: Futárszolgálat) teljesíti. A Vásárlók személyes adatai védelme érdekében a Futárszolgálat, csak a megrendelt termék szállításra előkészítését követően, a termék kiszállításának napján kapja meg a ROYALMOZAIK-tól a Vásárló által megadott szállítási nevet és pontos címet.

8.1.3. A Vásárló kifejezetten vállalja, hogy az általa megjelölt szállítási címen ő maga átveszi a küldeményt, vagy más olyan személy, aki átvételi jogosultságának igazolására be tudja mutatni a rendelésszámot és a ROYALMOZAIK által az átvenni szándékozott termékkel kapcsolatban küldött "Megrendelés visszaigazolása" e-mailt.

Kiszállítási cím utólagos módosítására csak a kiszállítás megkezdését megelőzően van lehetőség az Ügyfélszolgálat jelen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségein keresztül.

8.1.4. A 10 kg-os rendelési össztömeget meg nem haladó megrendelés (ún. "kis csomag") esetén a kiszállítás díja a Vásárló ingatlanán belüli első zárható pontig (például a kapun belülre) történő lerakodást foglalja magában. Nagyobb csomag esetén a kiszállítási díj kizárólag a megadott címre történő kiszállítást és gépjármű mellé történő rakodást tartalmazza.

8.1.5. A kiszállítás során a termék gépjárműről történő lerakodása csak olyan szilárd, közel vízszintes útburkolaton lehetséges, amely lehetővé teszi a termékek biztonságos, törésmentes elhelyezését. Amennyiben e feltételek a megadott címen nem adottak, a termék átadása a gépjármű emelőfalán történik, mely esetben a Vásárló haladéktalanul köteles a terméket a gépjármű emelőfaláról saját maga lerakodni. Amennyiben a termék átadása az út vagy az érintett ingatlan adottságai miatt a gépjármű emelőfalán sem hajtható végre biztonságosan, a termék átadása a kiszállítási címhez legközelebb eső, a termék biztonságos lerakodását lehetővé tévő helyen, a gépjármű mellé történik. Arról, hogy a termék átadása biztonságosan végrehajtható-e, a Futárszolgálat szállítást végző alkalmazottja jogosult dönteni legjobb szakmai belátása szerint. Amennyiben a Vásárló a termék jelen pontban ismertetettek szerinti biztonságos átvételét megtagadja, úgy a ROYALMOZAIK jogosult a Szerződéstől elállni/azt felmondani.

8.1.6. A Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben neki felróható okok miatt a kiszállítás kétszer sikertelen, vagy a Vásárló részére megküldött „Megrendelés visszaigazolás” e-mail beérkezésétől számított 2 héten belüli időpontot a kiszállításra nem tud megjelölni a Vásárló, a ROYALMOZAIK jogosult a rendelést törölni és a Szerződéstől elállni. A Vásárló által ilyen okból át nem vett termékeket a Futárszolgálat visszaszállítja a ROYALMOZAIK-hoz, amely a ROYALMOZAIK számára plusz költséget jelent. Emiatt ilyen esetekben a termékek már esetlegesen kifizetett ára visszatérítésre kerül és a ROYALMOZAIK jogosult eldönteni, hogy a szállítás költsége levonásra kerül-e a visszatérítendő összegből vagy sem.

8.1.7. A várható pontos szállítási időintervallumról  a megrendelése elküldése előtt tájékoztatja Önt a ROYALMOZAIK, illetve ezt követően a Futárszolgálat.

8.1.8. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási idő előreláthatólag nem tartható be, a ROYALMOZAIK Önt erről e-mailben, soron kívül fogja tájékoztatni a szállítás várható idejének megjelölésével. Amennyiben a szállítás idejének módosulását a ROYALMOZAIK ilyen módon előre jelzi, akkor a szállítás nem minősül késedelmesnek.

8.1.9. Fagyveszélyes áru fuvarozása
Fagyveszélyes termékek fuvarozása +5°C alatti időjárási viszonyok között kifejezetten a Vevő felelősségére és a Vevő fuvareszközével történhet.

8.1.10. A ROYALMOZAIK jogosult a Szerződéstől elállni/felmondani, ha a szállítási címre történő teljesítés a ROYALMOZAIK vagy a Futárszolgálat érdekkörén kívül álló okok (vis maior) miatt nem lehetséges. Ilyen vis maior oknak minősül különösen a magasságkorlátozás, súlykorlátozás, jeges út, és egyéb megközelítési, vagy lerakodási probléma, egyéb súlyos természeti csapás, természetbeni lehetetlenülési okok egyéb jogi lehetetlenülési okok.

8.1.11. A Vásárló részére a termékek átvételekor a Futárszolgálat lehetőséget biztosít a termékek tételes ellenőrzésére. Amennyiben nagyobb szállítmányról (raklap) van szó az átvételt követő 24 órán belül szükséges a termékek tételes ellenőrzése. A Vásárló átvételkor a szállítólevél aláírásával igazolja a termékek átvételét, és hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. A ROYALMOZAIK az átvételt követő 24 órán belül fogad el reklamációt mennyiségi vagy olyan minőségi hiba miatt, amely átvételkor felismerhető lett volna.

8.1.12. Ha a Vásárló az átvételkor sérülést tapasztal a terméken, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól. Ilyen esetekben a termék visszavételét és lehetőség szerinti cseréjét a ROYALMOZAIK díjmentesen biztosítja. Az egyértelműség kedvéért a ROYALMOZAIK rögzíti, hogy a csomagolás sérülése esetén – azaz, ha a termék sértetlen - semmilyen felelősséggel nem tartozik, és ilyenkor a Vásárló nem kérheti a termék visszavételét.

8.1.13. Amennyiben a megadott címbehajtási engedélyhez vagy súlykorlátozáshoz Megrendelő köteles előre jelezni, mert az adott ár nem tartalmazza az engedélyek árát. ilyen esetekben mindig módosított egyedi szállítási árral fogunk szolgálni a szállító visszaigazolását követően.

8.2. Személyes átvétel

8.2.1. Amennyiben megrendelésében a Vásárló a Szakáruházban való személyes átvétel lehetőségét választja, A Vásárló a részére megküldött „Rendelése átvehető szakáruházunkban” e-mail beérkezését követő nyitvatartási naptól számítva 5 nyitvatartási napon köteles a megvásárolt terméket átvenni a megrendelésben kiválasztott Szakáruházban.

8.2.2.Ha a terméket 5 nyitvatartási napon belül nem tudja átvenni és elszállítani, de a termék vételára megfizetésre került 5 napon belül készpénzben vagy banki előreutalással,  akkor a megvásárolt termék tárolásáról a termék megvásárlástól számított +5 naptári napon át a ROYALMOZAIK gondoskodik díjmentesen.Az 5 napot meghaladó tárolási idő esetén (mert nem vette át a vásárló a kifizetett termékeit) a ROYALMOZAIK jogosult a Vásárló részére kiállított számlán raktározási költséget felszámolni a raktározási idő arányában. A lejárt díjmentes tárolási napok után a tárolási díj mértéke 1 kg-tól 500 kg-ig 1.100 Ft+áfa./minden megkezdett naptári nap. 500 kg felett 80x120x100 cm raklap helyet tekinti egységként, aminek a díja: 2.200+ áfa Ft/nap."

8.2.3. A megrendelt terméket csak a teljes vételár megfizetését követően adja át a Vásárló részére a Szakáruház. Az átvételhez szükséges bemutatni a rendeléshez kapcsolódó fizetést igazoló számlát (akár elektronikus megjelenítéssel, akár kinyomtatott formátumban). A Vásárló a megrendelt terméket a Szakáruházban személyesen veheti át, illetve az átvétellel más személyt is megbízhat, aki átvételi jogosultságának igazolására – a számla mellett - be kell, hogy mutassa (a) a rendelésszámot és (b) a ROYALMOZAIK által az átvenni szándékozott termékkel kapcsolatban küldött "Megrendelés visszaigazolása" e-mailt.

8.2.4. A Vásárló részére a termékek átvételekor a Szakáruház lehetőséget biztosít a termékek tételes ellenőrzésére. A Vásárló átvételkor az átvételi elismervényen aláírásával igazolja a termékek átvételét, és hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. A ROYALMOZAIK az átvételi elismervény aláírása után nem fogad el reklamációt mennyiségi vagy olyan minőségi hiba miatt, amely átvételkor felismerhető lett volna. Az átvételi elismervény aláírása nem érinti a jogszabályok és jelen ÁSZF (lásd 9. pont) rendelkezései alapján a Vásárlót megillető elállási jogot.

8.2.5. Ha a Vásárló az átvételkor sérülést tapasztal a terméken, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a Szakáruháztól. Ilyen esetekben a termék visszavételét és lehetőség szerinti cseréjét a ROYALMOZAIK díjmentesen biztosítja. Az egyértelműség kedvéért a ROYALMOZAIK rögzíti, hogy a csomagolás sérülése esetén – azaz, ha a termék sértetlen - semmilyen felelősséggel nem tartozik, és ilyenkor a Vásárló nem kérheti a termék visszavételét. Amennyiben a külföldi gyárban, hosszabb szabadtéri tárolás következtében, a papírcsomagolás megsérül, a termék csomagolását a ROYALMOZAIK megerősíti, vagy pótolja. Újracsomagolásra csak teljesen ép termék kerülhet.

8.3. Reklamáció

8.3.1. Töréssel kapcsolatos reklamáció: nem csak a ROYALMOZAIK-nak a raktárban, de a Vásárlónak is a tőlük elvárható gondossággal kell eljárniuk a termékek átvételekor és mozgatásakor. Ez feltételezi, hogy a kiszállítás/elszállítás napja és az azt követő munkanap elegendő arra, hogy az árut érkezése után mennyiségre és a törésekre tekintettel átvegyék. Amennyiben a kiszállítási szolgáltatásunkat választja, úgy az abból eredő reklamációkat az áru átvételekor azonnal közölni kell a sofőrrel, és írásos jegyzőkönyvet kell felvenni. Törési reklamációt az átvételt követő 24 órában áll módunk elfogadni.

8.3.2. A mennyiségi reklamáció, amennyiben megérkezik hozzánk az átadást követő nap végéig írásban, gyors elbírálásra kerül. Ha kiderül, hogy valóban több vagy kevesebb áru került kiadásra, úgy azt pótoljuk, illetve visszavesszük.

8.3.3.A minőségi reklamáció: Erre vonatkoznak az MSZ (egységesek az EN szabványokkal még a számozásukban is) előírásai. Amennyiben a vevő a dobozok felbontásakor olyan hibákat talál, amik nem férnek bele a szabványokba, úgy ezen hibákról tájékoztatjuk a gyári képviselőket és garanciális ügyintézőket. Ha azonban a vásárló felburkolja a terméket annak a hibái ellenére is, úgy abból kifolyólag semmilyen reklamációt nem fogadnak el a gyárak. Tehát ha már a burkolás előtt látható hibára minőségi kifogása keletkezett a vásárlónak, de ennek ellenére azt felburkolja, úgy arra hiába jelent be bármilyen kifogást, az nem kerül elbírálásra.

A reklamációkat a rendeles@royalmozaik.hu -ra címezve kell elküldeni, fényképekkel és a szükséges dokumentumokkal együtt.

8.3.4. AZ ÁRU MINŐSÉGI ELLENŐRZÉSE BURKOLÁSI MUNKA MEGKEZDÉSE ELŐTT

A termék minőségi átvétele a dobozok felbontása során történik, a minőség-ellenőrzés a burkolási munkától elválaszthatatlan, a Megrendelőtől elvárt gondos eljárás része. Az EU kerámiaipari szabvány szerint – ami, a gyári egységcsomagoláson is több nyelven fel van tüntetve „A burkolást megelőzően ki kell bontani 5 dobozt és a lapok szétrakásával kell meggyőződni az egységes tónusról, a hibátlan felületről és esztétikai megjelenésről” A burkolást csak kielégítő minőségű lapokkal szabad végezni.

Nem tekinthető hibás teljesítésnek, ha a beérkezett áru (amit 100%-osan beazonosít a név, méret, szín, gyári kód) tónusa eltér a megtekintett mintaanyag tónusától.

A minőségi átvételnél előkerülő problémák dokumentálása elengedhetetlen a megalapozott reklamációhoz.

8.3.5. Megmaradt termékek visszavásárlása: a Fogyasztóvédelmi törvény alapján a kereskedő nem kötelezhető a minőségileg nem kifogásolható termékek visszavásárlására. Megmaradt burkolatokat (falicsempe, padlólap, díszítő elemek) színtónus és kalibrációs problémák végett a ROYALMOZAIK nem vesz vissza.

8.3.6. ROYALMOZAIK egyedi esetben mérlegelhet az áru visszavételét illetően, ebben az esetben a sértetlen csomagolású árut a ROYALMOZAIK az eredeti számla bemutatásával és 20% árukezelési díj  levonásával vásárolja vissza.

 

9. Elállási jog

9.1. Fogyasztók elállási joga a jogszabályok alapján

9.1.1. A Szerződés – amennyiben a Vásárló fogyasztónak minősül, azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (a továbbiakban: Fogyasztó) – a Fogyasztó és a vállalkozás közötti Szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Vásárlók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

9.1.2. A Fogyasztókat a Rendelet 20. §-a értelmében 14 napon belüli indokolás nélküli elállási jog illet meg az medenceburkolatok.hu webáruházában vásárolt termékekkel kapcsolatban. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy az általa megjelölt személy a Futárszolgálattól, vagy személyesen a Szakáruháztól

    • a terméket,
    • több termék különböző időpontban történő szállítása esetén az utolsó terméket,
    • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételt vagy darabot, valamint
    • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatott terméket átveszi.

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja a Fogyasztó az elállási jogát.

9.1.3. Amennyiben elállási jogával élni kíván, kérjük, hogy elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát írásban juttassa el (postai úton vagy elektronikus úton küldött levél útján) a fenti 2. pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül, a ROYALMOZAIK részére. Ebből a célból felhasználhatja a termékekhez mellékelt vagy a weboldalon keresztül elérhető elállási nyilatkozat mintát is.

9.1.4. Elállási jogát a Fogyasztó határidőben gyakorolja, ha a fent megjelölt 14 napos határidő lejárta előtt a ROYALMOZAIK részére elküldi elállási nyilatkozatát. A ROYALMOZAIK postai kézbesítés esetén a postára adás dátumát, e-mailen történő értesítés esetén az e-mail elküldésének időpontját veszi figyelembe a határidő számítása során. Postai kézbesítés esetén a Fogyasztó elállási nyilatkozatát tartalmazó levelet ajánlott küldeményként szükséges postára adni, hogy a levél feladásának dátuma megfelelően igazolt legyen.

9.1.5. A Fogyasztót megilleti az a jog is, hogy a Szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

9.1.6. Ha a Fogyasztó egyszerre több terméket rendelt meg, akkor ezek közül egy vagy több, illetve akár az összes tekintetében is elállhat a Szerződéstől. A Fogyasztó elállási nyilatkozatából egyértelműen ki kell derülnie, hogy mely termék(ek)re vonatkozóan gyakorolja elállási jogát.

9.1.7. Kétség esetén a Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen ÁSZF jelen 9. pontjában foglalt rendelkezéseknek illetve a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően, határidőben gyakorolta.

9.1.8. A ROYALMOZAIK e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

9.1.9. A Fogyasztó elállás esetén köteles a terméke(ke)t ROYALMOZAIK Szakáruházba személyesen visszaszállítani vagy a ROYALMOZAIK alább feltüntetett címére visszaküldeni indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül:

Visszaküldési cím:

ROYALMOZAIK Pool & Home Kft

1119 Budapest, Csurgói út 15.

A termék(ek) visszaküldésének vagy visszaszállításának közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Az e pontban meghatározott határidő betartottnak minősül, ha annak letelte előtt a Fogyasztó a terméket az előbbiek szerint elküldi vagy a Szakáruháznak átadja. A ROYALMOZAIK-nak nem áll módjában utánvéttel visszaküldött csomagot átvenni.

9.1.10. A Fogyasztó kérésére ROYALMOZAIK a következő feltételek megvalósulása esetén vállalja a visszaszállítás megszervezését:

(a) A Fogyasztó a ROYALMOZAIK általi visszaszállításra irányuló igényét az elállási nyilatkozaton jelezheti.

(b) A visszaszállítás költségét a Fogyasztó köteles fizetni. Ilyen esetben a visszaszállítás költsége (azonos cím mellett, mint amely a szállítási cím volt) megegyezik a termék kiszállításának a „Megrendelés Visszaigazolása” e-mailben rögzített összegével. A ROYALMOZAIK minden esetben e-mailen értesíti a Fogyasztót a visszaszállítás pontos költségéről.

(c) A Fogyasztó köteles a terméket biztonságosan becsomagolni, és a becsomagolt, elszállításra kész termék csomagolásán köteles feltüntetni a termék rendelési számát.

(d) A Fogyasztó a termékről annak becsomagolása előtt, valamint becsomagolást követően a csomag minden oldaláról fényképet kell készítsen, amelyeken részletesen látszik a termék állapota és több termék esetén a visszaszállítandó termékek darabszáma. A fényképeket a Fogyasztó köteles a ROYALMOZAIK Ügyfélszolgálat részére e-mail útján elküldeni a visszaszállítás megkezdése előtt. A fényképek készítése egyrészt a visszaszállítandó termékek beazonosítása érdekében szükséges, másrészt azért is, hogy a visszaszállítás során esetlegesen felmerülő sérülések esetén a termék visszaszállítás előtti állapota megfelelően bizonyítható legyen. E kötelezettséggel kapcsolatban a ROYALMOZAIK Ügyfélszolgálata e-mail útján is tájékoztatja a Fogyasztót. A fényképek elkészítése és Ügyfélszolgálatunknak történő megküldése hiányában a ROYALMOZAIK jogosult elutasítani a termék ROYALMOZAIK általi visszaszállítását. A sérülések elkerülése érdekében a ROYALMOZAIK csak abban az esetben tudja a terméket visszaszállítani, ha azt a Fogyasztó szállításra alkalmas módon, biztonságosan becsomagolta. A nem megfelelő csomagolásból eredő karokért a ROYALMOZAIK felelősséget nem vállal. A nem becsomagolt termék, vagy nyilvánvalóan hiányosan becsomagolt termék elszállítását a Futárszolgálat megtagadhatja.

9.1.11. A Fogyasztó 14 napon belüli elállása esetén kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a ROYALMOZAIK az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során érvényesítheti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonhatja. Ennek elmaradása esetén a ROYALMOZAIK fenntartja jogát arra, hogy az értékcsökkenés megtérítését később követelje. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, értéke (vételára), valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra. Ha a Fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló Szerződéstől áll el a teljesítés megkezdését követően, köteles a felmondás ROYALMOZAIK-kal való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a ROYALMOZAIK számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

9.1.12. Ha a Fogyasztó eláll a Szerződéstől, a ROYALMOZAIK haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást (a 9.1.11 és 9.1.13 pontokban foglaltakra figyelemmel), ideértve a szállítási/rakodási költséget is, amennyiben a terméket a 9.1.9 pont szerint visszakapta eddig az időpontig. A ROYALMOZAIK nem téríti vissza azokat a többletköltségeket, amelyek esetleg amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a ROYALMOZAIK által felkínált, legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot igényelt. A visszatérítés során a ROYALMOZAIK az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy készpénz visszatérítésére csak akkor van módja a ROYALMOZAIK-nak, ha a Fogyasztó a ROYALMOZAIK Szakáruházba a terméket személyesen, vagy megfelelően igazolt meghatalmazottja útján szállította vissza.

9.1.13. A ROYALMOZAIK jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a Fogyasztótól vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta kétséget kizáróan, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a ROYALMOZAIK-t a visszatartás joga, ha 9.1.10. pont szerint, az ott meghatározott feltétek teljesülése esetén vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

9.1.14. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog többek között:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak,
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. higiéniai termékek),
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta,
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac – a ROYALMOZAIK által nem befolyásolható, az elállási határidő alatt is lehetséges – ingadozásától függ, valamint
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, és
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

A fogyasztót megillető elállási jog alól további kivételeket teljeskörűen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a tartalmazza.

9.1.15. Amennyiben a Fogyasztónak bármely további kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, a Webáruház Ügyfélszolgálatához fordulhat a rendeles@royalmosaic.com. e-mail címen, illetve a 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10. postacímen.

10. Szavatosság

10.1. Kellékszavatosság

10.1.1. Hibás teljesítés esetén (azaz ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a Szerződésben vagy jogszabályban foglaltaknak) a Vásárló a ROYALMOZAIK-Kal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A ROYALMOZAIK mentesül felesősége alól, ha a Vásárló a hibát Szerződés megkötésének időpontjában ismerte vagy a hibát a Szerződés megkötésének időpontjában ismernie kellett.

10.1.2. Fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja. Nem Fogyasztónak minősülő Vásárlóval kötött Szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

10.1.3. A Vásárló a kellékszavatossági igény érvényesítésekor elsősorban

    • választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a Szerződésszegés súlyát és a szavatossági igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet;
    • ha a ROYALMOZAIK a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, illetve ha a Vásárlónak a kijavításhoz /kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a ROYALMOZAIK költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a Szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

10.1.4. A kellékszavatossági igénye érvényesítésekor a Szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A Szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (továbbiakban: ÁFA tv.) alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a Vásárló bemutatja.

10.1.5. A választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a ROYALMOZAIK adott okot.

10.1.6. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni a ROYALMOZAIK-kal.

10.1.7. A Vásárló közvetlenül a ROYALMOZAIK-kal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

10.1.8. A Fogyasztóval kötött Szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 12 hónapon belül a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve ha e vélelem a dolog természetével vagy hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben a ROYALMOZAIK csak akkor mentesül a szavatossági felelőssége alól, ha ez a vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen (és a Vásárló a hiba keletkezésének idejét egyéb módon nem tudja bizonyítani), továbbá akkor, ha a ROYALMOZAIK ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított 12 hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.1.9. Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

10.1.10. A szavatossági jogát a termék tulajdonosa a szavatossági idő végéig a fent felsorolt ROYALMOZAIK szakáruháznál közvetlenül érvényesítheti.

10.2. Termékszavatosság

10.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a Fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a kellékszavatossági vagy az itt kifejtettek szerinti termékszavatossági igényt érvényesíthet. A Fogyasztó a termékszavatossági igényét a termék gyártójával, előállítójával vagy a forgalmazójával (ROYALMOZAIK) szemben gyakorolhatja.

10.2.2. A Ptk. értelmében jelen 11. pontban gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

10.2.3. A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. A termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Fogyasztó a gyártóval, illetve forgalmazóval (ROYALMOZAIK) szemben érvényesítheti.

10.2.4. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz árleszállításra, a gyártó költségén való javít(tat)ásra és elállásra nincs mód.

10.2.5. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.2.6. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.2.7. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni vagy termékszavatossági igényét a termék tulajdonosa a fent felsorolt ROYALMOZAIK szakáruházak valamelyikénél közvetlenül is érvényesítheti.

10.2.8. A hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős.

10.2.9. A gyártó, illetve forgalmazó (ROYALMOZAIK) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (ROYALMOZAIK) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

11. Jótállás

11.1. Kötelező jótállás

11.1. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

A kötelező jótállás a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

12. Fogyasztói jogérvényesítési lehetőségek

12.1.  Panaszügyintézés

12.1.1. A Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a ROYALMOZAIK tevékenységével kapcsolatos kifogásait a ROYALMOZAIK részére szóban vagy írásban terjesztheti elő.

12.1.2. A panasz bejelentésének lehetséges módjai a következők.

Szóbeli panasz esetén:

  • személyesen AZ üzletben, az adott üzlet nyitvatartási idejében.
  • telefonon keresztül az üzlet nyitvatartási idejében.

Írásbeli panasz esetén (a ROYALMOZAIK írásbeli panaszként kezeli az alábbi elérhetőségre küldött leveleket is):

  • postai úton (levelezési cím: 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10.)
  • elektronikus levélben (elektronikus levelezési cím: rendeles@royalmosaic.com)
  • üzletünkben, a Vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal nyitvatartási időben.

12.1.3. A szóbeli panaszokat a ROYALMOZAIK lehetőség szerint helyben, azonnal megvizsgálja, illetve szükség szerint orvosolja. Amennyiben ez nem lehetséges vagy a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel.

12.1.4. A ROYALMOZAIK a jegyzőkönyv egy példányát a személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben köteles a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

12.1.5. A ROYALMOZAIK a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv kitöltött másolati példányát.

12.1.6. Minden egyéb esetben a ROYALMOZAIK az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

12.1.7. A ROYALMOZAIK a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. Az intézkedés jelen Szerződés értelmében a postára adást jelenti.

12.1.8. A panasz elutasítása esetén a ROYALMOZAIK az elutasítás részletes indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

12.1.9. A ROYALMOZAIK a jegyzőkönyvet (akár szóbeli, akár írásbeli panasz esetén) a panaszra tett érdemi válaszával együtt 5 évig megőrzi.

12.2. Panasztétel a Fogyasztóvédelmi hatóságnál

12.2.1. Fogyasztói jogvita (azaz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyben, a továbbiakban Fogyasztói Jogvita) esetén a Vásárlónak lehetősége van panasztételre a Fogyasztóvédelmi hatóságnál, aki a panasz elbírálása alapján dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.

12.2.2. Általános Fogyasztóvédelmi hatóságként a fővárosi és megyei kormányhivatal megyeszékhely szerinti járási (fővárosi kerületi) hivatalai járnak el.

12.2.3. Ettől eltérően a megyeszékhely szerinti járási hivatal (Pest megyében a Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala, a fővárosban pedig Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala) jár el többek között az alábbi ügyekben:

  • a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokkal (pl. Fogyasztó megtévesztésével) kapcsolatos ügyekben,
  • ha a vállalkozás a Szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz olyan telefonos ügyintézést biztosít, amelyen keresztül a vele kapcsolatba lépő Fogyasztót a hívásért emelt díj terheli.

12.2.4. A Fogyasztói Szerződés megkötésénél alkalmazott vagy e célból nyilvánosan megismerhetővé tett általános Szerződési feltételek tisztességtelenségével kapcsolatosan a Fogyasztóvédelemért felelős minisztérium, azaz az Innovációs és Technológiai Minisztérium folytathat ellenőrzést.

12.2.5. A Fogyasztóvédelmi hatóságok hatáskörének részletes elosztását a Fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet tartalmazza.

12.3. Békéltető testületek

A fentieken túl Fogyasztói Jogvita esetén a Vásárlónak lehetősége van a lakóhelye szerinti békéltető testülethez fordulni: 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: +36 72 507-1524

Fax: +36 72 507-152

E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

Honlap: http://www.baranyabekeltetes.hu/kapcsolat/

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.

Telefon: +36 76 501 525, +36 70 702 8403

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: http://www.bacsbekeltetes.hu/

 

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: +36 (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: +36 (66) 324-976

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;

Honlap: http://www.bmkik.hu/

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: +36 (46) 501-091, 501-870

Fax száma: +36 (46) 501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Honlap: http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: +36 (1) 488-2131

Fax száma: +36 (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: http://bekeltet.hu/

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: +36 (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: +36 (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Honlap: http://www.bekeltetes-csongrad.hu/

 

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: +36 (22) 510-310 vagy 510-323

Fax száma: +36 (22) 510-312

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: http://www.bekeltetesfejer.hu/kapcsolat/

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: +36 (96) 520-217

Fax száma: +36 (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetot@gymskik.hu

Honlap: http://www.bekeltetesgyor.hu/

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: +36 (52) 500-710 vagy 500-745

Fax száma: +36 (52) 500-720

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Honlap: https://www.hbmbekeltetes.hu/

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Postacíme: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszáma: +36 (36) 416-660/105 mellék - Hétfő, szerda, péntek 09.00 - 12.00 óráig

E-mail cím: hkik@hkik.hu

Honlap: http://www.hkik.hu/hu/content/bekelteto-testulet

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305.-306. szoba

Telefonszáma: +36 (56) 510-621 (elérhető: hétfő 10-12 óra között)

Mobil: +36 20/373 2570

E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Honlap: http://jaszbekeltetes.hu/

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: +36 (34) 513-010 - 36-os mellék

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Honlap: www.kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: +36 (32) 520-860

Fax száma: +36 (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Honlap: http://www.bekeltetes-nograd.hu/

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefon és fax: +36 (1)- 269-0703 vagy 784-3076 vagy 784-3149

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06-82-501-000

E-mail: skik@skik.hu

Honlap: http://skik.hu/hu/bekelteto-testulet

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-420-180

Fax: 06-42-420-180

E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Honlap: http://bekeltetes-szabolcs.hu/

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Honlap: http://www.tmkik.hu/hu/tmkik/bekelteto-testulet-5984

 

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Honlap: http://vasibekelteto.hu/

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-429-008, 06-88-814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Honlap: https://bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Honlap: https://www.bekelteteszala.hu/

 

13. Személyes adatok védelme

Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képzi a ROYALMOZAIK Adatkezelési Tájékoztató amelynek tartalmát a Vásárló a regisztráció és vásárlás során megismeri, és hozzájárulását adja ahhoz, hogy a ROYALMOZAIK a regisztrációval, vásárlással, a megrendeléssel és a Szerződéssel kapcsolatban megadott adatait, az abban foglalt feltételeknek megfelelően kezelje.

14. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

14.1.  A ROYALMOZAIK jogosult jelen ÁSZF rendelkezéseit bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

14.2. A ROYALMOZAIK fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és azt, hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

Jelen ÁSZF hatályba lépésének ideje: 2021.01.01.

Jelen ÁSZF letölthető: www.medenceburkolatok.hu oldalon.

15. Vegyes rendelkezések

15.1. Jelen ÁSZF-ben kifejezetten nem rendezett kérdésekben az alábbi jogszabályok rendelkezései megfelelően alkalmazandók:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
  • a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény;
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
  • a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
  • a Fogyasztó és a vállalkozás közötti Szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
  • a Fogyasztó és vállalkozás közötti Szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.

 

 

 

 

 

 

 

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.